2017. november 1-jei ágazati béremeléshez kapcsolódó felmérés

(2017.11.02)

 

Az Emberi Erőforrások Minisztériumának körlevele alapján kérjük szíves közreműködésüket az egészségügyi dolgozókat érintő bérfejlesztés részletes szabályait az egyes egészségügyi dolgozók és egészségügyben dolgozók illetmény- vagy bérnövelésének, valamint az ahhoz kapcsolódó támogatás igénybevételének részletes szabályairól szóló 256/2013. (VII. 5.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) 2017. november 1-jén hatályba lépő egészségügyi ágazati béremeléshez kapcsolódó intézményi többletkiadások felméréséhez.

A felmérésben érintett intézmények listája az alábbi címen érhető el.

 

A felmérés az előző évekhez hasonlóan a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (továbbiakban: NEAK) weboldalán biztosított elektronikus igénylőlap kitöltésével történik

 

2017. október 27 - november 20. napja között.

 

A körlevélben szereplő felmérés elengedhetetlen annak megállapításához, hogy az érintett intézmények részére mekkora összegű többletkiadást jelent a 2017. novemberi béremelés (és az ahhoz kapcsolódó egyes mozgóbér elemek emelkedésének) végrehajtása.

 

A rendszer adatfeltöltés céljából 2017. november 3. - november 20. között érhető el az alábbi címen:

 

(A felület megnyitásáról és az adatok rögzítéséhez szükséges felhasználói hozzáférésekről 2017.11.02-án értesítést küldtünk a regisztráció során aktualizált elektronikus levelezési címekre, amely tartalmazta az elektronikus igénylőlap eléréséhez szükséges intézményi felhasználóneveket és jelszavakat is.) 

 

A rendszerhez biztosított felhasználói kézikönyv az alábbi oldalról tölthető le:

Felhasználói kézikönyv - Regisztráció

Felhasználói kézikönyv – Adatfeltöltés (2017.11.02)

 

Tájékoztatjuk, hogy a felületen betöltésre kerültek a korábbi adatszolgáltatás során benyújtott adatok (tehát az előző, 2016. szeptemberi adatszolgáltatás során betöltött dolgozói adatok már elérhetők a rendszerben, így a szolgáltatónak azok aktualizálásáról és az új dolgozók adatainak felviteléről szükséges gondoskodnia).

Az elektronikus adatszolgáltatási felület kiegészült a mozgóbér elemek emelkedéséhez kapcsolódó intézményi igények (egyes bérelemenkénti bontású) felmérésével is, ezért az erre vonatkozó adatszolgáltatást is e rendszeren belül kérjük teljesíteni (megszűnt a korábbi, MS Excel alapú adatlap elektronikus levélben történő beküldése).

 

Az adatszolgáltatással összefüggő kérdéseiket feltehetik a berfejlesztes@neak.gov.hu címen, a határidőkről és aktuális teendőkről a Szolgáltatókat az általuk megadott kapcsolattartók email címén tájékoztatjuk.

Kérjük, változás esetén a fenti címen jelezzék, kinek a nevére, milyen e-mail címen tudják fogadni tájékoztató üzeneteinket!

 

Tisztelettel:

Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő