Címer

eJelentés

Vagyis egy adott kasszánál az azonos beküldési időszakban beküldött új jelentés milyen hatással van az előzőleg beküldöttre. 

Megnevezés  CSERE gomb funkciója 
HSZ: Háziorvosi ellátás Az előző kiegészítésére van lehetőség. 
HSZHN: Hajléktalan ellátás Az előző kiegészítésére van lehetőség. 
HSZ:Területen kívüli Az előző kiegészítésére van lehetőség. 
Ügyeleti ellátás Az előző kiegészítésére van lehetőség. 
Betegszállítás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Betegszállítás-GPS Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Orvosi rendelvényű halottszállítás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Mentés Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Fogászati ellátás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Járóbeteg szakellátás Az előző kiegészítésére van lehetőség. 
Intézeti KMR Az előző kiegészítésére van lehetőség. 
CT, MRI Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Fekvőbeteg aktív Az előző kiegészítésére van lehetőség. 
Mozgó szakorvosi szolgálat Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Otthoni szakápolás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Otthoni hospice ellátás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Művesekezelés Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Esetfinanszírozás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Tételes gyógyszer Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Donorellátás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 
Nemzetközi ellátás Cserél (előzőt eldobja és kicseréli az újra). 

Keresse meg ezzel kapcsolatosan az illetékes Területi Hivatalt vagy a Contact Centert.

Forduljon a számítógépe rendszergazdájához és telepítsen fel egy PDF olvasót (pl.
Adobe Reader, Foxit Reader, stb.) és ellenőrizze, hogy a böngészőjében nincsenek-e
letiltva a felugró ablakok vagy a letöltés.

Kétféle hiba lehetséges: 

  1. Technikai hiba: az email értesítő szerint a jelentést feltöltést követően a rendszer elutasította. Ebben az esetben a fájl feltöltésekor keletkezett a hiba. Valószínűleg nem volt helyes a fájl neve, vagy nem volt jól kitöltve a fájl fejsora. A hiba javítása után a jelentést újra be kell küldeni. 
  2. Amennyiben az első hiba nem lép fel, a fájl feldolgozása azonnal megkezdődik. A feldolgozás befejezéséről tájékoztatást kap a rendszertől. Amennyiben azt a választ kapja, hogy a jelentése hibákat tartalmaz, az a jelentés tartalmában lévő hibára vonatkozik, tehát a hibaüzenet ellenére a jelentés feldolgozásra került. A rendszer csupán azt jelzi ezzel, hogy bizonyos rekordokban adminisztrációs hiba van (pl. nem létező TAJ számon volt jelentve egy kezelés / beavatkozás), melyről a letölthető hibalista ad tájékoztatást. Az online felületen a „csere” funkcióval tudja a javított jelentést újra feltölteni. 

Beküldéskor a nyugta csak a fájl formai hibáiról ad tájékoztatást, amennyiben ilyen
hiba van, úgy a jelentést újra fel kell tölteni, a hibákat javítva. Ezután elindul a
feldolgozás. Ennek a végén ön kap egy visszaigazolást, mely hibalistát is tartalmaz. Ez
esetben nem kötelező javítani, de lehetőség van erre.

Amennyiben Ön kapott érvényesítő kódot, a jelentés beérkezett. Amennyiben jó fájlt
küldött be, valamivel később visszaigazolást fog róla kapni. Arról is tájékoztatást kap,
ha a feltöltött állomány hibás.

Ez esetben két dolog fordulhat elő: 

  1. Lehet, hogy nem helyes email címet adott meg a rendszerbeállításokban – ezt feltétlenül ellenőrizze és szükség esetén javítsa az email címet, majd kísérelje meg újra a feltöltést. 
  2. Valószínű, hogy az érvényesítő kódot tartalmazó levél a levélszemét / spam mappába került. Ez esetben állítsa be, hogy ez a fajta levél nem spam. Szükség esetén kérje a helyi rendszergazda segítségét. 

A havi jelentéseket a tárgyhót követő hónap 1. napjától a tárgyhót követő hónap 5.
munkanapjáig lehet beküldeni, eddig az időpontig a már beküldött jelentéseket le is
lehet cserélni, vagyis korrekciós jelentést lehet beküldeni.

A belépéshez az OJOTE felhasználónév-jelszó páros szükséges. Ha elfelejtette a
jelszavát, akkor forduljon ezzel kapcsolatban az illetékes Területi Hivatal
munkatársához, aki az OJOTE / eJelentés rendszert adminisztrálja vagy hívja fel
Contact Centert.
Ha még nem rendelkezik OJOTE hozzáféréssel, akkor keresse fel az illetékes Területi
Hivatalt, mert az eJelentés regisztrációjának feltétele az OJOTE rendszerben történő
regisztrálás. 

Ha a felhasználó háromszor sikertelenül kísérli meg a belépést (pl. elgépelés), akkor a
rendszer kitiltja egy órára. A bejelentkezést tehát egy óra elteltével kell újra
megpróbálni.